VSIA „Sertifikācijas un testēšanas centrs” vidēja termiņa darbības stratēģija 2015 – 2017
- Nodrošināt valsts deleģētā pakalpojuma, lauksaimniecībā un mežsaimniecībā izmantojamās traktortehnikas atbilstības novērtēšana, profesionālu izpildi atbilstoši normatīviem aktiem un līgumam.
- Koncentrējoties uz VSIA „Sertifikācijas un testēšanas centrs” pamatdarbību, nodrošināt 8% apgrozījuma pieaugumu plānošanas termiņā (2015 -2017), attīstot esošos un ieviešot jaunus pakalpojumus:
- Kāpināt STC laboratorijas kopējos ieņēmumus par 50% popularizējot esošos pakalpojumus un ieviešot jaunus testēšanas un inspicēšanas pakalpojumus;
- Palielināt BL sertifikācijas pakalpojumu ieņēmumus par 4% ;
- Palielināt MB sektora ieņēmumus par 16%.
- Izvērtēt tirgus iespējas, organizēt un popularizēt STC atbilstības novērtēšanas pakalpojumus NVS un Baltijas valstīs.
- Sekmēt darba efektivitāti pilnveidojot KVS procesus un nodrošināt esošās akreditācijas, atļaujas, licences pakalpojumu sniegšanai:
- Identificēt un integrēt pārvaldības atbalsta procesus;
- Uzturēt esošās akreditācijas, atļaujas, licences un nodrošināt sfēras paplašināšanu pieteiktajās jomās;
- Pilnveidot STC iekšējos procesus un ieviest klientu informācijas un sertifikācijas datubāzes sistēmu.
- Nodrošināt kompetentu un profesionālu personālu uzņēmuma sekmīgai attīstībai.
- Veicināt STC pakalpojumu pieprasījumu un sekmēt pārdošanu:
- Ieviest klientu informācijas un sertifikācijas datubāzes sistēmu STC veiksmīgai klientu vadībai;
- Veicināt pakalpojumu pieprasījumu ar mārketinga aktivitātēm.
- Sekmēt esošo klientu izglītošanu un jaunu piesaistīšanu organizējot apmācības un seminārus:
- Izveidot mācību centru;
- Izstrādāt un ieviest mācību un semināru pakalpojumu.
- Nodrošināt NĪ apsaimniekošanu tādā mērā, lai apsaimniekošanas ieņēmumi segtu izdevumus.
- Palielināt ieņēmumus no telpu nomas par 7%;
- Izvērtēt STC rīcībā esošā NĪ izmantošanas ekonomisko pamatojumu;
- Pēc iespējas atsavināt neizmantoto NĪ.
- Nodrošināt nepieciešamos resursus uzņēmuma stratēģisko mērķu sasniegšanai:
- Nepieciešamā PL nodrošināšana pakalpojumu sniegšanai;
- Klientu informācijas un sertifikācijas datubāzes sistēmas ieviešana;
- Personāla nodrošināšana kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanai;
- Izstrādāt vienotu koncepciju STC tēla, atpazīstamības veidošanai.